Kupujete nebo žádáte o půjčku na nové auto nebo elektronické zařízení? Pronájem domu nebo koupě domu s hypotékou? Tato rozhodnutí ovlivňují způsob, jakým spotřebitelé nakládají se svými penězi a úvěry.

Ať už se jedná o jakoukoli situaci, CRIF pomáhá spotřebitelům rozhodovat se na základě informací a s klidným svědomím přistupovat k úvěrům. CRIF je spotřebitelům nablízku, aby jim pomohl vypořádat se se světem úvěrů informovaným a zodpovědným způsobem.

Před přijetím důležitého finančního rozhodnutí je třeba si položit několik důležitých otázek:

  • Mám vše, abych mohl/a požádat o úvěr?
  • Bude získání úvěru snadné, nebo obtížné?
  • Jak mohu zlepšit svou úvěruschopnost a sledovat ji, abych mohl/a požádat o úvěr?

Zodpovězení těchto otázek před podáním žádosti o úvěr nebo financování je zásadní.

Detaily řešení

Consumer Financial 2000

Kontrola úvěruschopnosti a poradenství

CRIF pomáhá spotřebitelům lépe pochopit, jak jejich úvěrová historie a finanční informace určují jejich úvěruschopnost a dostupnost nových úvěrových produktů. Konkrétní poznatky o jejich finanční situaci umožňují spotřebitelům snadno pochopit, zda je ten správný čas požádat o úvěr. Zákaznická podpora CRIF je k dispozici pro zodpovězení jakýchkoli dotazů.

Sledování úvěruschopnosti a poradenství

Díky průběžnému sledování údajů o úvěrech a platbách poskytuje CRIF spotřebitelům službu, která jim umožňuje zjistit, jak se jejich úvěruschopnost mění v čase, a následně se rozhodnout, zda požádat o půjčku, kreditní kartu nebo hypotéku v nejvhodnějším okamžiku.

Business People 40 400

Klíčové výhody

Finanční vzdělávání

Porozuměním finanční situaci mohou spotřebitelé učinit lepší rozhodnutí – ve správný čas na správném místě.

Nezávislé hodnocení třetí strany

CRIF nabízí zákazníkům hodnocení a finanční doporučení, aby zlepšili jejich finanční situaci, a to na základě zkušeností, které máme nejen v oblasti kreditního rizika.