Petr Kuneš posílil tým digitálních služeb CRIF

Petr Kuneš posílil tým digitálních služeb CRIF

Technologicko-analytická společnost CRIF obsadila nově zřízenou pozici Head of Digital Strategy, které se ujal 1. srpna Petr Kuneš. Ten dosud zastával vysoké funkce v oblastech transformace a inovací digitálních bankovních služeb. Mezi jeho hlavní cíle patří rozvoj nových služeb CRIF Digital Next v České republice. Jde o služby určené finančním institucím a velkým společnostem, které umožní rychlejší a rozsáhlejší digitální transformaci jejich vlastních produktů.

„Chceme využít naši dlouholetou tradici a zkušenosti například v oblasti poskytování různých skóringových modelů, které chceme navíc propojit s transakčními daty a tím pomáhat poskytovatelům finančních služeb a jejich klientům předpovídat rizikové a také obchodní faktory v odpovídajících aktivitách. Petr Kuneš nám v těchto nových službách může na pozici „Head of Digital Strategy“ významně pomoci hlavně díky svým bohatým zkušenostem s rozvojem a řízením inovativních digitálních bankovních služeb,“ sdělil Petr Kučera, výkonný ředitel společnosti CRIF – Czech Credit Bureau. 

Petr Kuneš v posledních letech pracoval například na pozici Management Consultant v ČSOB, kde byl zodpovědný za rozvoj moderních bankovních služeb a na pozici Head of Digital Banking and Innovation v Bance Creditas, kde měl na starosti řízení digitalizace služeb, inovací a přechod na open banking. Věnoval se rovněž rozvoji strategických partnerství ve společnosti Google ve střední Evropě, pracoval v nejvyšším managementu telekomunikační společnosti CentroNet a rakouské investiční skupině EPIC, která se zaměřuje na fúze a akvizice ve střední a východní Evropě.

Vystudoval VŠE v Praze a titul MBA získal na Sheffield Hallam University.

Služby CRIF Digital Next umožní finančním institucím rozvoj jejich digitálních řešení v oblastech vzdálené identifikace klientů, stejně jako v oblasti efektivního plánování osobních i firemních financí. Služby jsou zaměřeny rovněž na poskytování datových analýz externích a interních dat pro vyhodnocení a segmentaci jednotlivých klientů. Jejich součástí je také využívání platformy pro sdílení informací a zkušeností obchodních partnerů pro přípravu nabídky vlastních služeb na míru.